Öğrenci Görüşlerini Önemsiyor ve Geri Bildirimleri Karekod Sistemi ile alıyoruz.

21 Mart 2024 Perşembe




Öğrenci Görüşlerini Önemsiyor ve Geri Bildirimleri Karekod Sistemi ile alıyoruz.

“Teknoloji ile çalışıyoruz, teknolojiyi takip ediyoruz” mottosu ile çalışan Üniversitemiz Kalite Koordinatörlüğü, oluşturduğu “Geri Bildirim” sistemi ile Üniversitemiz personel ve öğrencilerinin şikâyet, görüş ve önerilerini almaktadır. İç ve dış paydaşlarımız Bütünleşik Kalite Yönetim Sistemi (KYS) “Geri Bildirim Modülü” ile hizmet aldığı tüm noktalarda karekod okutarak şikâyet, görüş ve önerilerini belirtebilmektedir. Personel ve öğrenciler tarafından gönderilen geri bildirimler, Kalite Koordinatörlüğü ve ilgili birim yöneticileri tarafından görülecek olup sürecin iyileştirilmesine yönelik uygulamalar takip edilecektir. Aynı zamanda personel ve öğrencilerin ulaşımla ilgili şikâyet ve önerileri de bu sistemle takip edilecektir.

Hangi birimlerde karekod okutulabilir?
  • Fakülte ve Yüksekokullarda
  • Kantinlerde
  • Yemekhanelerde
  • Kütüphanede
  • Özel Halk Otobüslerinde
  • Personel Servislerinde
  • Diğer Çok Sayıda Birimde