09 Temmuz 2024 Salı
Üniversitemiz Kalite Koordinatörlüğü ve Personel Daire Başkanlığı koordinasyonunda alanında uzman kişilerden oluşan Kalite ve Dokümantasyon Ekibi İş Akış Süreçlerini değerlendirmek üzere Kalite Koordinatör Yardımcısı Prof. Dr. Fatih KONUR başkanlığında 9.7.2024 tarihinde toplandı. Yaklaşık iki saat süren toplantıya Mürşide AYYILDIZ GÜLER, Özkan GERBOĞA, Zühal DİNİZ, Hasan AHATLI, Erol USLU, Nuri ARSLAN, Birol YURTSEVEN, Yılmaz YILDIZ ve Songül YORGUN katılım sağladılar. Toplantıda tüm birimlere yönelik iş akış süreçleri planlaması gözden geçirildi. Sorumluluklar belirlendi. Toplantı görüşler ve öneriler ile sona erdi. Süreçte çalışmalarından ve emeklerinden dolayı ekibe teşekkür ederiz.